En väldans trevlig helg

Började ju med käk hos pappa tillsammans med syrran och hennes familj + våran bonus syster och hennes familj, vilket var supertrevligt. Efter det åkte jag hem till mamma och dumpade av Oliwer för att sedan fortsätta hem till min bästaste Josse för lite vin och spelkväll. Kan ju tillägga att när fyra tjejer träffas så blir det väldans mkt skratt och prat om annat oxå:). Spelet som vi spelade hette "Med andra ord" och är sjukt roligt. Det går ut på att förklara ett ord med just andra ord på tid och försöka hinna med så många ord som möjligt på denna korta tid. Vi hade en as skojig kväll tills det var dags att bege sig hem. Jag var hur trött som helst men kunde ändå inte motstå att gå förbi en annan mkt god vän på hemvägen. Tyvärr hade jag druckit lite för mkt vin tror jag för det första jag gjorde när jag stapplade in hos henne var att kräkas på toaletten hehe men efter det så mådde jag bättre och satt och småpratade en stund inann jag kände att nu måste jag hem och lägga mig. Så jag tog sällskap utav Sandras syster som jag heller inte hade träffat på väldigt länge och som oxå blev ett kärt återseende. Väl hemma hos mamma damp jag ner i sängen till ett surrande moppeljud som kom från grannens infyttningsfest, men jag var alldeles för trött för att ens bli upprörd över detta.
Dagen efter var väl inte lika rolig, mkt seg så jag tillbringade större delen av dagen i sängen (skönt faktiskt) tills det var dags att fara hem till oss igen.
Har haft en mkt lyckad helg som jag gärna gör om snart igen:-)

Love my friends!!! and my family:-)

Ps. glömde knäppa kort!"!!! Hmmm undrans hur mkt vin det blev egentligen??!!
Slänger istället in en bild på min galna son som föresten älskar sin cykelhjälm:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha va roligt du verkar ha haft vännen! =D



jaa det skulle verkligen vara jättemysigt! så fort csn kommit in på kontot så är jag med hihi =) massa kramar!

2008-11-18 @ 22:30:26
Postat av: Linda

meh nu försvann mitt namn igen! =O jag fyllde ju i det, va konstigt! hoppas det kommer med nu då, haha det är iaf Linda K som skriver detta å det förra =D hahaha ifall ifall namnet inte kommer med nu hahaha

2008-11-18 @ 22:31:56
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: mia

hahahaha kul att det finns nån som är lika yr som jag:-D

2008-11-19 @ 12:34:34
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jo iband är det skoj att bara kunna åka hemifrån o bara vara sig själv utan att tänka o ha uppsikt över andra !! Men det är väl därför det kan bli lite för mycket av det goda oxå =)

I've been there =)

Ha de så jättegott o kramar i kvällen =)

2008-11-19 @ 21:46:44
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Pappa Kalle

Oliwer du äger en del av mitt hjärta....

2008-11-30 @ 08:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0