Intensiv morgon!!

Hela familjen gick upp kl sex imorse. Jag skulle köra kalle till operation och Oliwer skulle till förskolan. Vi började med att släppa OLiwer på hans förskola och sedan fortsatte jag och Kalle till Sandviken.  Eftersom min sambo är helt värdelös på å läsa viktig information så hade han ju naturligtvis glömt att göra massa saker som han kom på igårkväll kl21 när alla apotek redan stängt. Bla skulle han ha haft en steril tvättsvamp att tvätta sig med+ nån dryck som han skulle ha druckit igår och imorse. Han ringde til akuten och de trodde inte att det skulle spela så stor roll, utan vi får väl se när han ringer sen hur han mår...
Efter att jag droppat Kalle så åkte jag till min praktikplats. Kom dit kvart i åtta utan att ha pratat med dem så de undrade ju såklart vad jag gjorde där den tiden på morgonen. Förklarade situtionen och överlämnade en inbjudan till min handledare. Gick även igenom tider inför kommande vfu (praktik) och mitt projekt som jag ska göra när jag är där. Vi ska nämligen ha nån form av tema arbete och när jag förklarade lite grann utav det som jag tänkt och göra så tyckte de att det var ett jättebra tema och att de gärna ville bygga vidare på det med de andra barnen:-) När jag sa att jag inte hade tänkt att ha ett jultema så tyckrte de nämligen att det bara var bra för det blir så mkt pyssel kring julen ändå, så jag har bara fått positivt bemötande vilket känns kanon. Hoppas bara att mina lärare tycker detta är en bra idè oxå!!
Så nu har jag helt plötsligt fått väldigt mkt gjort på väldigt kort tid, vilket känns superskönt!!
Dax att återgå til läsningen läser för tillfället Vygotskij, "fantasi och kreativitet i barndomen" .
Hörs igen!
Bye
                                                  Omslagsbild: ISBN 9789171730114, Fantasi och kreativitet

Kommentarer
Postat av: Lie

nej känns som det inte alltid finns en rubrik till det man tänkt lägga upp.Tack. Haha ja den funkar ju. Du med!

2008-11-06 @ 13:25:25
URL: http://lievoni.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hoppas allt går bra på praktiken nu då !!

O att det gick bra för Kalle trots allt =)

Ha de' gott =)

2008-11-07 @ 00:37:40
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Lina

halkar in o önskar er en trevlig helg :)

2008-11-07 @ 22:54:42
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: nadja

Vygotskij... Ahh dessa ljuva minnen :P

2008-11-10 @ 20:14:12
URL: http://lessoeurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0