Långt mellan gångerna..

har det blivit nu. Har inte haft ngn. tid till att sitta här haft andra saker för mig. Kalles operation gick bra, han är nu hemma och är sjukskriven. Själv kämpar jag på med skolan just nu känns det lite trögt men hoppas att det ska vända. Lektionen idag var sjukt rolig då vi b.la fick spela på afrikanska trummor. Så nu vill jag ju ännu mera ha en trumma en djemen, tror jag de hette. Funderar på att köpa en sån till mig själv i julklapp fatta vad jag kan ha nytta av den i mitt kommande arbete, men även här hemma med Oliwer.
Igår var mamma upp och vi tog en sväng på stan. Jag fick ett par nya stövlar som var as sköna. Oliwer fick nya kläder som han ska ha på julen jättetuffa.
Nu är det desperate houswifes, men blev ju en liten uppdate iaf!
Kram


 Oliwer ute i första snön:-)

Kommentarer
Postat av: Tarcha / BabyBooom

åhhh vad sött kort

Postat av: moster---syster

lilla bus ungen så¨söt du e ..... moster saknar dig men nu e de inte många dagar tills vi ses och kan leka och busa....;-) pussar i massor till er

2008-11-12 @ 13:28:29
Postat av: mia

japp snart så ses vi!! Längtar oxå men snart så!! kram

2008-11-12 @ 18:34:26
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0