Lördag

Idag ska vi iväg til min pappa å käka mat. Efter det så ska min Karl på klassfest i Tierp. När min mamma fick höras talas om det så tyckte hon att jag oxå kunde hitta på nått så hon fick passa Oliwer. Snacka om att tiderna förändras nu tjatar min mamma om att jag ska ut och förut ville hon inget hellre än att jag skulle komma hem?!! Knepigt det där... sagt och gjort så ska jag iaf till min bästaste Jossan och spela spel och dricka vin:-) Det ska bli himlans trevligt tycker jag...

Nu lär jag gå å sparka liv i Kalle, jag måste duscha!!!!

Vi hörs!

Krama



Kommentarer
Postat av: Tarcha / BabyBooom

Ja det skulle vara jättekul :) ska till stan på morgonen men sen är jag ledig

Postat av: moster

hej min lilla sötis.... du e ju söt var du än är... moster älskar dig ses om några timmar då ska vi PUSSAS imassor... kram

2008-11-15 @ 10:49:46
Postat av: Linda

åh så roligt för dig! hoppas det blir en kul kväll! =) hörde att du å malin pratat om att träffas framöver, tycker jag låter som en bra plan =D supersöt bild på oliwer!! KRAM

2008-11-15 @ 12:03:35
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hoppas du får en toppenkväll =)

Ha de så gott !!

2008-11-15 @ 21:19:00
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0