Nu har vi jul...

här i vårt hus... Just precis, jag och Oliwer ( till viss del) har satt upp julgardiner och ljusstakar idag, blev så fiint så!!! Har även hunnit diggat Oliwers favvo Mora träsk också. Senare i eftermiddag kommer Oliwers farfar och farbröder upp och ska bjuda med oss till church street, muuummmss!!
Igår träffade vi bästaste Linda på stan och lunchade med henne. De ringde från fsk igår så jag fick hämta Oliwer för han hade fått feber och vad pasade inte  bättre än lite lunch på stan då? Hur som helst så har jag lovat att passa Lindas husdjur medan hon åker hem över julen och tills dess attt jag själv åker å firar jul med min övriga släkt.

Nästa vecka är det dags för praktik i tre veckor + att jag ska försöka hinna med och skriva rapporten då också får se hur jag lyckas med det??!! Har iaf gjort klart planeringen och hittat en del till litterturgenomgången, känns bra.

Nä dags att sätta fart med städandet!

Hörs!!
 förra årets tomtebild:-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Så söt bild på eran son=)

Hoppas allt är bra med er..

kram

2008-11-28 @ 21:27:32
Postat av: Pappa Kalle

Liv Räddar Liv:-)

2008-11-30 @ 08:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0