Snö, snö, snö

I helgen har vi varit nere hos mamma, massor av snö kom det så det var bara att ge sig ut att skotta. Syster och barnen kom oxå barnen hjälpte till att skotta och åkte lite skidor. Vi tog även en promenad till affären, R och A fick då turas om att dra lillkusinen på pulkan:-) Medan syster och kalle gick in för att handla så stannade jag utanför med N, A och R. De kunde absolut inte motstå den stooora snövallen som fanns mitt på planen vilket deras moster tycker var ganska bra då jag oxå var tvungen att hoppa lite där. Menar var ju jättesvårt för Aoch R och ta sig upp så moster hjälpte gääärna till =)Blev även liiiite herre på täppan lek med N  men när jag insåg att folk stod och tittade på när jag brottades med en 9 åring i snöhögen så fick vi tona ner leken lite... fast det var väldans skoj!!! MIn lille prins somnade iaf i kundvagnen på affären och sov sedan hela vägen hem, snacka om att bli trött av friskluft!!
På em var jag till Tobo på Marykay ,dag och natt smycken och tvålar och ljus visning. Hittade mkt intressanta saker! Bestämde även att jag ska ha en hudvårdsklass här hemma den 19dec där vi får prova marykays produkter, nån som vill komma???
Efter det så bar det av hemmåt i snöyran,  fy farao!!! Fast det gick rellativt bra från Tierp och hem, men mellan Tobo och Örban såg man inte mkt...
Så pga snöovädret fick Kalle vara hemma från jobbet idag så vi bestämde oss för att åka hit!!! Har haft hur kul som helst och Oliwer älskar verkligen vatten!!!

Nu blir det slapp i soffan!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Lotta

Trevlig snöig helg =)

Inte värt att leka för hårt med de små liven. Inte för att de tar skada men omgivningen, hehe =)

Vilket mysigt badhus ! Förstår att Oliwer trivdes där =)

Ha de jättegott, kram !

2008-11-24 @ 23:42:10
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Tarcha / BabyBooom

Nej vi får ta det en annan gång, sov antagligen då :) Ja visst är den och hur skön som helst att åka i.

Postat av: Linda

jag har tyvärr åkt hem för julen då =( annars hade jag hemskt gärna kommit!

2008-11-25 @ 21:48:33
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0