ÅÅ shit...

Vilken helt lyckad helg!!! Allt var verkligen perfekt. Det hela startade med att vi började prata om att Cizzi hade fått jobb och skulle flytta, men allteftersom så har det kommit fram att fler personer kommer att flytta det närmsta tiden. Så då bestämde vi att vi skulle ha lite av en avskedsmiddag/tjejkväll för att samla allihop och bara ha det trevligt, åå det blev det!!! Vi började med att äta tacos, fördrink och vin. För att sedan dricka ännu mera vin och sjunga/spela singastar. Jag hade alldrig tidigare gjort detta men det var grymt roligt!! ( kort kommer Promise).
Sedan fortsatte vår resa ner på stan till slick och hade även där superskoj!! Jag och S kunde ju dock inte låta bli tequilan men det va tur för vi fick träffa en superduktig och dessutom trevlig bartender som fixade en perfekt tequila. Sen blev det dansgolvet i ca 2 timmar i sträck för att sedan ta taxi hem. Var inte så fasligt berusad heller som jag hade fasat över så det blev en helt lyckad kväll!!
Dagen efter var inte heller så farlig, seg dock men inte särsilt bakis. Jag och Linda spenderade ändå dagen i varsin soffa (bäst och passa på när varken sambo eller barn va hemma) med tv-tittande och mkt snooze:-) Nadja kikade förbi på eftermiddagen tror jag och blev kvar med linda fram till 23.30. Kalle och Oliwer kom ju så smånigom hem och eftersom jag har världens bästaste sambo så kom han med pizza!!! MUMS!! Jag har ju även världens gottegris till sambo som även senare under kvällen gick och handlade massa godis mmmmmmm. Så jag/vi behövde inte röra oss särskilt långt den dagen, sååå sköönt!!!
En helt klart lyckad helg!! Tack allihopa för det!!!

    Middag!!
Singstar!!         
Slick!!
   

Thanx again girls!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha ha!!!

Vilka kort du har tagit.....



Visst var det kul?!

Tack så jättemycket för inbjudan.





:)

2008-10-08 @ 20:42:05
Postat av: kalle!!!

Det va du värd:-) LLL kalle:-)

2008-10-08 @ 20:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0