Första mötet

Igår var det första gången som jag provade en brudklänning! Wow vilken känsla!! Bestämde iaf att vi struntar i Södertälje idag och försöker istället hitta en klänning som hon( stället jag var till idag) kan beställa. Blir lite smidigare för då kan hon hjälpa oss hela vägen med klänningen vad gäller allt som behövs + att det är mkt närmare än att behöva åka till Södertälje varje gång nått behöver fixas. Har redan hittat fem klänningar som känns bra, nu blir det svåraste att försöka välja en utav dessa skönheter. Som tur är så ska min mamma och syster följa med nästa lördag ( innan vi ska på spa ) för att hjälpa mig och ge mig deras åsikter vilken jag ska välja. Tyvärr finns ingen utav dem som jag vill ha hemma, utan måste beställas. Tycker det blir ännu svårare tänk om den som jag väljer ut inte alls överensstämmer med den som är på bilden???
jaja, det blir väl säkert bra detta till slut...
Funderar på om vi ska åka ner på stan idag och kolla lite ringar.. har ingen susning om vad jag vill ha för ring. Vill hitta lite inspiration..
Dags att göra lite nytta..
Puss óch Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hoppas allt är bra och att det gick bra att prova brudklänningar gud så mysigt=)....

HA det och en trevlig helg.Kram från mig å barnen..

2008-10-18 @ 23:04:22
Postat av: Mia

Tack så mkt:-) Det gick jättebra!! Nu vill man bara prova ännu mera..

2008-10-19 @ 10:51:37
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Mor-Mor

Hej min älskade dotter!

Gud va spännande det ska bli på lördag, längtar SÅ efter er alla tre. Men jag kommer redan på fredag,längtar efter Oliwer så det gör ont. Va han vuxit på dessa tre veckor (kollade bilderna när han höstpysslade)

Kram i massor

2008-10-19 @ 15:04:32
Postat av: nadja

åhh vad kul! spännande! lite avis... :P

2008-10-19 @ 22:13:24
URL: http://lessoeurs.blogg.se/
Postat av: lie

svar:ja den är inte dum alls, men den nya skivan dom håller på med nu är en miljard bättre en det dom gjort innan.

Det går framåt, har ju haft ett antal bakslag när det gäller bandmedlemar. Men jag håller på lär mig bas och bika trummor, och så lånar vi span till och från som vi ej en har egen gitarrist.

Så får se om vi känner oss redo tills den 7, för så fall blir det att vi spelar på open scen här på möbeln.Men är inte helt hundra en.

Hur är läget med dig och lillen då?



2008-10-20 @ 14:44:19
URL: http://lievoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0