Grattis...

till min bästaste Linda som har fått en lägenhet i Jönköping!! Är ju oerhört glad för hennes skull, dock inte lika happy åt min egen:(.Det är bara två månader kvar sen drar hon!!! Vad ska jag göra då?? Panik panik panik måste hinna göra massa skoj nu innan..  Nää skoja bara, kändes liiite bättre när hon sa att vi kan besöka Ullared när jag hälsar på:-)
Förstår att du längtar hem till familjen, jag skulle aldrig kunna bo så långt bort från min... 
Tycker du gör helt rätt, vi kan ju ses ändå, det finns tåg, buss och bil så mig blir du inte av med!!!! Hahahahaha
I LÖöv youuu my friend!!
Fortsätt kämpa på med examensarbetet så är du snart hemma!!! Jag råkar ju veta att det går hur bra som helst!!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Linda

men guuuud va gullig du är! TACK!! Love you toooooo! KRAAAAAAM

2008-10-08 @ 15:27:54
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Nej men fyfarao vad läskit! Tur att den var ofarlig,



ha en fin onsdagkväll, kramisar på dä!

2008-10-08 @ 19:26:24
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0