Måndag...

är det idag och det är en tråkig dag. har försökt att plugga lite idag och det gick väl så där. Siktar på att bli klar med denna rapport på torsdag, eller iaf så pass att jag kan lämna iväg den och få lite respons på den. Min förra rapport har jag fått tillbaka nu och jag fick ett C. Tror att det är rätt bra, för mig duger det iaf. Har inte så stor koll på betyg längre sist jag gick i skolan dvs. för ett år sedan så var det fortfarande G, VG eller MVG. Nu har alltså dertta system bytts igen mot A,B,C,D,E,F,Fx. Det finns alltså nu ganska många betyg att få och C känns bra. Jag är inte den som pluggar ihjäl mig bara för att få ett högt betyg utan tar det hellre lite lugnt. Nog tjatat om skolan. Var och kollade på ev. ringar igår å jag hittade ett par stycken som föll mig i smaken, är ju ett tag kvar men vet ju redan nu på ett ungefär vad det är jag vill ha iaf. Känns skönt. Min mamma är på väg hem ochså från sin roadtripp i Europa, så på fredag kommer hon hit och sover över. Sedan på fredag kommer även syster upp för att de ska först följa med mig å va smakråd då jag provar brudklänning, för att sedan ska vi åka vidare på SPA!! Snacka om att man längtar till helgen!! Ser mkt framemot min ansiktsbehandling!!

Dags att gå å ta hand om skrutt som precis har badat med Kalle...

Peace and love!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken härlig helg som väntar dig! =) kul att du hittat ringar som känns bra.. så spännande!!



hihi nej usch det blev allt annat än ledig här hemma nu, jisses vet inte hur jag ska få allt att gå ihop =) hahaha men det är ju bara roliga saker att göra så det gör ju inte så mkt =) håller med om att vi måste ses när jag kommer hem! jag hör av mig så snart jag kommit iordning i gävle sen =) KRAM!

2008-10-20 @ 20:25:10
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Linda

hahaha jag glömde ju skriva mitt namn! haha =) jättebra jobbat med din rapport, ett C är jättebra ju! =D

2008-10-20 @ 20:26:20
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis till ett C, tycker jag du ska vara stolt över! :) Kul att höra att det går framåt med ring och klänning letandet! Vi kan väl ses nått snart? Kraam

2008-10-20 @ 23:16:34
Postat av: Mia

Tack va gullig du är!! Tycker oxå det är dags att ses, Hur har du och mogge det på söndag? Kanske middag och film?? Kram

2008-10-21 @ 08:22:28
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Malin

Verkar faktiskt som att han både är spel och jobbledig på söndag :) Han jobbar nu men jag hör med honom imorgon så hör jag av mig, vore jätteskoj! :) Kram!

2008-10-21 @ 16:32:52
Postat av: moster ehlina

gud så söt du lilla oliwer,helt otroligt...( måste brås på moster...hahahahaha;)) Skämt å sido...;) längtar till lördag när vi ses igen puss puss puss puss puss

2008-10-23 @ 09:35:56
Postat av: Linda

tack snälla du! =) <3 hihihihihihi detta är en annan rikard ;) min bästa killkompis från högstadiet =D den andra är en helt annan historia hahaha

2008-10-23 @ 10:52:12
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Tarcha / BabyBooom

Gud vad mysigt :) men jag tror jag och linus skulle vara likadant med det där huset :P Jag vill att allt ska gå snabbt och smidigt annars blir jag tokig och linus gör allt sakta och nogrannt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0