Sjukhus å barnvakt

I helgen så åkte vi ner för att hälsa på syster, men det vart istället att jag fick köra henne till akuten. Hon hade haft feber flera dagar och ont i kroppen. Efter besöket på akuten så fick hon åka vidare till Uppsala denna gång följde hennes sambo med å jag tog hand om alla barnen hemma hos mamma. Vi hade väldans skoj allihop och jag fick mkt hjälp utav Ronja och Amandas storebror Nicklas. Blev ju liksom lite körigt när den ena ville borsta tänderna, den andra satt på toaletten och va färdig medan Oliwer låg och sov i min famn. Tur var så tog N hand om O medan jag hjälpte A & R. Ringde syster dagen efter å de hade inte hittat nått fel, antagligen så var det urinvägsinfektionen som hon haft tidigare som inte riktigt velat ge med sig ännu. Vi fick iaf en trevlig helg trots alla omständigheter.

hörs igen!
Bye

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Fy vad otäckt, hoppas hon kryar på sig!

2008-10-14 @ 19:13:26
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: ehlina

Ja TUSEN TACK för allt ni hjläpte till med i helgen... febern har inte kommit tillbaka och har inte ont i njurarna längre... så antingen va de som han sa att jag kissat ut stenen eller nått.. hoppas hoppas på de för nu vill jag bli helt återställd och få tillbaka min energi.... tusen tack du är bäst min älskade syster. älskar dig.. puss

2008-10-14 @ 21:03:34
Postat av: Lotta

Men vilken tur att du var där som en räddande ängel =)Skönt att din syster mår bättre nu !!

Hoppas du haft en bra dag !!

2008-10-14 @ 23:54:21
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0