Snart är det äntligen helg

Åå va skönt det ska bli med lite ledighet. Oliwers foton kom idag, sååå himlans bra!!! Han var hur sööt som helst!!
Nu på kvällningen har jag varit på ett powerafro pass igen det är bara för skojigt!! Tänk att man kan ha så kul när man tränar, det sägs att det passet är som att springa närmare 7 km och jag kan ju säga att det här är mkt mkt roligare träning!! 
I morgon kommer mamsen ska bli kul att ses igen var ju ett tag sen sist.
Igår var jag och Oliwer med babsan till Stockholm och hälsade på Oliwers lilla kusin Ellen! Hon är nu 2 ½ månad ( tror jag det var) å så söööt! Oliwer var så duktig med henne. Han la huvudet mot henne och ville tula lite. Han ville även känna lite på henne och det gjorde han jätteförsiktigt. Vi åkte även en sväng till Eko jätte skojig affär med massa billiga saker. Vi längtar tills vi ses nästa gång!
Har inte hunnit ladda in bilderna i datorn men de kommer.

Dags att duscha bort all svett som drippar ner, hörs igen!

Peace and love

Kommentarer
Postat av: sara

Härligt med träning!!!

Det är ju som sagt roligare än att ut o springa...

2008-10-25 @ 10:55:31
Postat av: Mia

jaa visst är det :-) jag tycker inte alls om att springa, är ju så tråkigt.. Hoppas allt är bra.. Kram

2008-10-25 @ 18:37:49
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej vännen ...



kommer du ihåg nästa lördag (underbara barn mässan) ,,, emilia är riktigt sjuk nu (har blåsor i hela munnen och ahr inte ätit nå mycket alls på 1 v) men jag hoppas verkligen hon är fit for fight då . hopppas allt är bra med er ??? vi kan väl kanske höras i veckan och bestämma lite mer ???

2008-10-25 @ 20:27:52
Postat av: Mia

Hej!! Å fy då det låter inget vidare stackars Millan.. Hoppas hon blir bättre.. Vi kan absolut höras i veckan och se hur det är ed henne.. Med oss är det bara bra.. varit på Spa idag och valt ut min brudklänning:-)

2008-10-25 @ 22:42:29
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0