Underbar dag..

hade jag igår tiollsammans med mamma och syster. Först åkte vi för att prova brudklänning, och se på de jag hade valt ut från nätet. Saken var den att när vi kom dit och de fick se brudklänningen jag provat förra gången på så tyckte de att jag absolut skulle ha den. Med viss tvekan från mig så provade jag klänningen tillsammans med en tiara och en slöja och vips så kändes klänningen magisk på nått sätt. Det kändes rätt. Inte för mkt inte för lite, med några små justeringar här och där så kommer den bli perfekt hoppas jag. Efter jul blir det lite hårdträning som gäller här hemma, såg förresten på tv-shop i morse om nån slags strumpbyxa man drar på sig som ska slimma hela kroppen låter ju bra eller hur??

Efter brudklänningsbesöket så åkte vi hit www.aquasparelax.se hur underbart som helst!! jag och mamma gjorde varsin ansikstbehandling, och syrran gjorde fotvård och floating. Efter mammas ansiktsbehandling så vart hon oxå sugen att testa floating så hon fråga om det fanns tid och det gjorde det. 15min skulle hon få flyta. Spa tanten berättade för mamma hur hon skulle göra och mamma nickade och sa att hon förstod, men eftersom min mamma har svårt att ta in saker så kom hon upp efter en minut och ropade till mig hur hon skulle kunna veta när det gått 15 min. Jag tror de har koll på de sa jag då. Sen hade hon hoppat i igen, och mkt riktigt så kom spa tanten efter 15 min. Tyvärr hade ju spatanten sagt att hon skulle komma efter 15 min men när hon då kom in och skulle hämta mamma så blev mamma lite rädd + att hon hade lagt sig åt fel håll (såklart). Efteråt frågade jag om hon tyckte det var läskigt och ligga instängd i en balja i mörkret, ( jag skulle aldrig göra detta ) men det tyckte hon inte däremot hade hon legat och tänkt på hur fan Kalle hade kunnat legat stilla där så länge, hon hade inte riktigt kunna slappna av utan börjat inbilla sig att hon oxå har en form utav ADHD.
Jaaa mamma det tror vi oxå!!!
haha kul hade vi iaf.. efter denna sköna,avkopplade, hälsosamma eftermiddag kunde det ju inte sluta bättre än en vända in på Max för käk. Man får ju inte bli fööör hälsosam!

Kommentarer
Postat av: Linda

Så kul att du hittat en klänning! =D å er dag på spat låter väldigt härlig =) skönt med en heldag med mamma å syster så där ibland! hoppas allt är bra, vi får höras av nu snart å boka in en fika eller nåt =) KRAM

2008-10-27 @ 08:28:50
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Tarcha / BabyBooom

Ja det är riktigt surt, hade ju verkligen velat gått tillsammans :( Linus skulle ju ha tagit ledigt om han vetat

Postat av: Mor-mor

Ja a ,du min underbara dotter, du skriver/beskiver helt sjukt bra.Tack än en gång för dessa härliga dagar.

Kram till er alla tre!!!

2008-10-27 @ 19:46:55
Postat av: Ett namn!

bra att du haft en bra dag

2008-10-27 @ 23:58:06
URL: http://jenwikman.blogg.se/
Postat av: helena w

ska ni gifta er ??? grattis...va kuuul. När ?? Kram

2008-10-28 @ 08:22:58
Postat av: bika

Tackar :)

Haha, javisst klär jag i skägg ^^

Kul att du hittat dig en klänning.

2008-10-29 @ 08:55:55
URL: http://xantha.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack!! Vi ska gifta oss den 27/6-09 men en annan vill ju vara ute i god tid med allt:-)

2008-10-29 @ 12:44:33
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Anonym

MAN SKA INTE KRANKA PÅ OSS BOKSTAVSOFFER:-)

2008-10-29 @ 17:46:57
Postat av: KALLE

SKREV BOKSTAVSOFFER

2008-10-29 @ 17:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0