Äntligen...

så har jag fått klippa mig!! Blev mkt nöjd med resultatet även fast jag fortfarande har lite längd kvar. Fick inte klippa riktigt kort för frissan då min mamma hade skvallrat lite om ett möjligt bröllop nästa år, så tyckte hon att det var bättre att ha lite längd kvar.  Hon har nu klippt det så att det ska underlätta för min bröllopsfrisyr, man ska tydligen vara ute i nästan ett halvår innan om man vill ha det gjort på salong, så det var ju tur att jag gick dit då.. Håret är nu uppklippt massor men har då som sagt lite längd kvar, och jaa jag kan ha håret utsläppt utan att det är i vägen, jätteskönt!!

Lägger ut en efterbild men vet inte om den blev så bra , kanske kommer fler senare...

Nu måste jag sätta igång och plugga, måste bestämma vad min rapport ska handla om, vad jag ska ut och observera.. vill helst få det klart idag så jag kan ut och fixa det nästa vercka för att sedan skriva ihop arbetet... Japp har lite å göra alltså ...
Hörs!


Före Efter 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det blev ju riktigt bra =) Uppklippt men ändå långt,skitsnyggt ju !!

Ha en fin dag, kram

2008-09-10 @ 13:02:04
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Linda

ååh så fint! =D jättefint! kul att du blev nöjd oxå! spännande med bröllopstankarna! =D kram!

2008-09-10 @ 17:06:13
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: sanna

så då får man gå på bröllop nästa år då ;) ( för jag hoppas vi får komma och se er stora dag) . ... skit snygg blev det ... kram

2008-09-10 @ 20:16:15
Postat av: Mor-Mor

Du är jättefin som alltid mitt kära "barn"



Förlåt om jag inte sa el. så igår, men som sagt du är alltid lika fin. P.S du vet va jag mena m igår.



Kram, kram

2008-09-10 @ 20:31:56
Postat av: Malin

Blev supersnyggt ju! :D

Kraam

2008-09-10 @ 21:06:28
Postat av: Mia

Tack, tack allihopa!!! Å mamma jag vet vad du mena:-)Absolut Sanna ni är så välkomna.. Har tyvärr inte kommit så jättelångt i planeringen ännu, men det går frammmåt!! Kan ju berätta en liten sak då att vi ska träffa en person på onsdag som vi ska gå igenom meny förslag och kostnads förslag med:-)Så får vi se efter det hur allt löser sig...

2008-09-10 @ 21:22:42
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Linda

men mia, va kuuul! =D ååååh så spännande! du får berätta mer imån sen =) kram!

2008-09-10 @ 22:05:53
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin du blev Mia!!!

Visst är det roligt med en ny frisyr??



Lycka till med bröllopsplaneringen.

Kram kram

2008-09-11 @ 10:26:13
Postat av: Jennica

Skitsnyggt!!! verkligen... Jag ska också klippa mig, tror jag ska färga det brunt lite less på att vara blond=)Kram

2008-09-12 @ 09:43:02
Postat av: Sambon!!!

Jättefint älskling ser fram emot nästa år!!!!!

2008-09-13 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0