Besök!!

Blev inget kyrkbesök igår,utan istället så fick vi besök utav våra fina vänner Anna,Stefan och Amanda:-) Väldans trevligt tycker jag. Amanda och Oliwer fann varandra lagom tills det var dags för dem att ta tåget hem.. så detta lär vi göra om!!

Idag kom mamma, syster och barn hit för att umgås med oss innnan mamma åker på en liten semester på 3 veckor, (är int ett dugg avundsjuk)!! Vi hade det jättetrevligt, de ville följa med å hämta Oliwer på hans dagis så vi möttes där, och han låg å sov , men blev helt till sig och visste inte hur mkt han skulle spexa för oss när vi kom. Sedan gick vi hem och fikade och lekte lite innan det vart dags för middag som mamma lagade i ordning såå skönt såå!! Efter det så ville alla barnen bada så de var bara att fylla badkaret och låta dem plaska..
Ojooj va roligt vi haft!! Oliwer var så trött nu så han orkade knappt dricka ur all vällning.

Imorgon är det råå plugg som gäller!!! Ska lämna Oliwer kl 9 sen är det rappportskrivande som gälller fram till 14, hoppas jag får ett sånt här bra skrivflöde imorgon så det mesta blir klart. Svärmor kommer ju på Onsdag och då vill ju inte jag sitta och skriva på nån skit rapport!!! Usch nä nu blir det soffläge ett tag, få se om Kalle ringer snart skulle jobba länge idag....

Hörs och syns! Kram så länge!!

Ps måste bara visa min snygga höstjacka jag köpt på Ellos!! Fick den för halvapriset eftersom jag hade en sån här rabattkupong typ...
Fiin va?


Kommentarer
Postat av: Linda

ååååh så sött beskrivet om när ni hämtade honom på dagis =) lilla sötisen!



lycka till med allt plugg imån!

kram kram!

2008-09-22 @ 21:28:14
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Så får man säga ;)



Jätte snygg kappa va det! och lycka till med pluggandet ;9 Varje inlägg jag läser står det att du SKAAAA plugga, det står aldrig att du HAR pluggat ;) Hahahaha! Du e dä lik ;) Kramisochnattnatt ;)

2008-09-22 @ 23:17:57
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Mor-mor

Tack, tack för en HELT underbar dag.



Jag prova ringa dej igår men det va bara upptaget, sen somna jag så sött, jättetrött efter nattvaket.



Jag ringer dej i kväll när du pluggat klart :)



Kram i massor, Mamma PS. pussa "lill" prinsen!!!

2008-09-23 @ 07:33:14
Postat av: bika

Det var mig allt en mycket stilig kappa!!

2008-09-23 @ 19:19:22
URL: http://xantha.blogg.se/
Postat av: Jennica

Jag har en likadan kappa från Ellos...me love!!!

Kram kram hoppas ni mår bra!

2008-09-24 @ 16:48:54
Postat av: Mia

Jennica: Ja!! Kappan är helt underbar!! Hoppas du och Olle mår bra, vi måste se till å träffas snart. Ska tjata på Kalle om en Uppsala tripp så smånigom:-)

Mamsen: Vi pratade igår va?? Du åker nog lastbil i Norge nu men vi får höras när du kommer tillbax innan ni drar på eran road trip ner till Italy.. Kram

2008-09-26 @ 09:05:05
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0