Ett tag sen...

jag skrev nånting nu. Jag har faktiskt inte haft nån ork till att skriva,dessutom har Oliwer varit väldigt på datorn så det är jättesvårt att skriva när han är med. Nu duschar han med Kalle så då passa jag på. Vad har hänt här då? Inte så mkt faktiskt. Oliwers förmodade öroninflammation utvecklades aldrig till det som tur var. Han var sjuk bara den dagen sen har han varit hur pigg som helst.
Igår var vi till Ikea träffade Sanna ( måste få till en träff ) handlade en del saker både måsten och icke måsten:) Hittade en as snygg typ bokhylla som vi ska köpa sen när pengar finns...
Idag har det varit skola på em trodde vi började kl 12.30 så jag åkte dit efter jag lämnat av Oliwer så jag kom dit vid 11.10. Ínsåg då att att vi inte börjar förrän 13 så vid 11.20 hade jag redan ledsnat på att vänta( jag vet har inget tålamod alls) som tur var hade jag bilen så jag ringde Malin, åkte å tog en snabb fika hos henne istället:-) Mkt bättre än att vänta i skolan:)
Imorgon är det dags för min klippning åå va jag längtar!!!
Dags att lägga sig i soffan och slöa lite framför tv:n.

   Min son älskar böcker!!! Tycker de här bilderna passar så bra in nu, då vi läser en kurs som handlar om yngre barns läs och skriverövrande!!
  mitt lilla charmtroll:-)

Kommentarer
Postat av: ehlina

oliwer min lilla gos unge vad du e söt... saknar dig men imorgon ses vi... pussar i massor från moster med familj

2008-09-08 @ 21:49:53
Postat av: Mia

hihi, ses imorgon världens bästa moster!!

2008-09-08 @ 22:09:05
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Lotta

Skönt att det inte var nå'n fara med Oliwer =)

Ska du verkligen klippa av dig ditt långa fina hår ?? Nej jag bara skojar du blir säkert jättefin =) Jag behåller mitt risiga långa hår ett tag till, så här långt som jag har nu har jag aldrig haft förut !! Men som sagt man har det ju mest uppsatt så vad är grejen ??

Ha de jättegott !!

2008-09-08 @ 23:56:49
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Linda

nu är jag supernyfiken.. hur blev håret? =D

2008-09-09 @ 18:35:51
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Mor-Mor

Å, va söt han är "vår"lille prins.

Tack för en mysig dag igår, synd att det blev lite stressigt innan ni åkte.

Vi ses på fredag igen.

Kram kram

2008-09-10 @ 04:57:41
Postat av: whatthefuck

Underbar sötnos!!! Godmorgon ;)

2008-09-10 @ 08:42:59
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0