Idol..

Jaa jag har suttit och kollat på Idol ikväll, men helt allvarligt vad är det för feel på folk? En del tycker man nästan lite synd om att ingen har talat om för dem att de verkligen suger!!!! Utan de måste förnedras i tvrutan inför massor utav människor. Sen finns det ju dom så tror det är så jävla bra och är as dåliga men som säger att juryn är sträng och kass och gud vet vad, inser de inte vilka jävla chans de skulle haft om det var bra? Jag tycker juryn verkar skit bra, med tanke på vilket bagage de har. Dessutom så skickar de vidare dem som är bra,  så vad är då problemet???

Jag säger bara: Go for it juryn!!!!

Go natt!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gaahh, pinsamt är bara förnamnet !!!!

2008-09-11 @ 01:59:57
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Tarcha / BabyBooom

Ringde runt jättelänge för att få ett svar och sen e-maila jag dom jag köpt det av och efter många oroliga timmar fick jag svar att jag skulle vänta några dagar för dom hade skickat det i två paket och det kunde ha blivit så att det ena skulle komma lite på efterslänt annars skulle dom skicka hem en ny sa dom.

Får se om jag får ta ölkärran från båten ner och hämta den idag, igår lyckades jag tack och lov fixa skjuts ner för vagnen tung som den var :)

Jättefin frisyr verkligen, hoppas allt är bra med er annars.

Postat av: whatthefuck

Jupp, typ i valbo... man kör upp vid den där möbelaffären som jag aldrig kommer ihåg vad den heter. Nattnatt ;) (Infarten efter hagaström mot valbo)

2008-09-11 @ 21:40:08
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Extrabarnen ligger o sover alldeles utmattade efter kvällens lek o stoj =)Det är första gången de sover här, än så länge ser det ut att gå bra !!

Go'natt på dig =)

2008-09-13 @ 23:06:46
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0