Okej, men då kör vi!!

Vår lilla familj var ut till Engeltofta igår för att träffa en person och prata om ett eventuellt kommande bröllop. Vi hade väl tänkt att bara åka dit och få lite info om priser och så, men det hela slutade med att vi satt ett halvt kryss i almenackan:-) Så nu blir det till att kolla kyrkor i helgen, och börja planera på allvar.-) Har ju redan hittat min drömklänning, men lär ringa dit igen och höra om när jag bör komma och prova ut den , det lär ju ochså göras snart så jag vet om den passar eller ej, har bara sett den på bild en så länge. Har även hittat ev. tärnklänningar där , men lär ju också ringa och höra vad de kostar. Så nu blir det mkt planering framöver + plugg men det ska väl gå:-)

Jag och Oliwer var förresten på bibloteket idag. Oliwers första gång där och han blev helt till sig när vi kom in. Han skrattade högt och sa "titta" och pekade på böckerna. Sen gick han runt och skulle känna på dem. Mkt intressant!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det tv:n!!

Hörs igen!
Kram


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, vad spännande o roligt med bröllop =)

Jag minns att jag var jättenervös men gubben var ännu värre. Stel som en pinne gick han altargången fram o vågade inte titta på besökarna en enda gång !! Men visst var det roligt =)Nu i oktober är det 13 år sen, ja tiden går!

Had de gott, kram !

2008-09-19 @ 00:03:45
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Linda

Va kul att ni planerar bröllop när händer det sånnafall då i år eller nästa.

Hoppas allt blir som ni har tänkt er mm.

Va kul och va glad jag blir för eran skull.

Hur många tärnor ska du ha då?

Kram från oss i dannemora

2008-09-19 @ 09:14:54
Postat av: whatthe

Nja, ibland så.



Gudars så kul me bröllop, lycka till med planeringen! ;)

2008-09-20 @ 11:05:52
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack Linda!

Vi kommer att gifta oss nästa år i Juni, så det är ett tag kvar. Men ändå massor som man redan nu måste börja förbereda.

Jag kommer att ha två tärnor den ena är min syster och den andra är min bästa vän Josefin.

Jag hopppas oxå att allt kommer klaffa denna dag men som sagt det är fortfarande lååångt kvar:-) Hoppas det är bra med dig och familjen!!

Pussa Nicke Å Jossan från mig

Kram

2008-09-20 @ 16:34:18
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!

Allt är bara bra med mig och resten av min familj.Gud va kul ett sommar bröllop=)..

Det ska jag göra.Hälsa familjen..

Kram

2008-09-20 @ 16:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0