Sjuk

Ja, jag har varit/är as förkyld å det är as tråkigt. Jag hann iaf skriva färdigt min rapport men orkade inte närvara i askolan för att få respons på den. Jag tänkte att det måste ju gå lika bra för läraren att ge responsen via mail och att jag skickar den till nån i klass via mail och får respons. Men det gick tydligen inte alls eftersom jag inte hört minsta lilla pip från min lärare, men som tur är så har jag ju min bästaste Linda som lovat och läsa den:-).
Oliwers farmor har också varit här från torsdag till fredag, och vi hade det mycketr trevligt förutom att jag var sjuk och mest var trött.
I helgen var vi ner till mamma en sväng men hon är ju i Götet så jag och Oliwer gick och hälsade på min nygamla vän Anna. Vi fika och hade trevligt medan barnen lekte. Sedan gick vi till mormor där vi tillbringade kvällen medan kalle var och spelade poker.
Igår hade jag en egen lugn dag hemma hos mamma, medan Kalle och Oliwer var iväg till fyrishov med Stefan och Amanda. Sen på kvällen åkte vi hem och spelade bingolotto, riktigt kul faktiskt förrutom att det höll på så länge så jag nästan somnade. Kalle vann 100 spänn men va ett nummer ifrån att vinna 4 kg guld å de hade ju suttit lite bättre:-) men men man ska va glad åt det lilla man får... 
Strax ska vi fara iväg och kolla på kyrkor, får se om vi hittar nån som faller oss i smaken...



 

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till med kyrktittandet! hoppas ni hittar nåt som känns bra å rätt! =) kram kram!

2008-09-28 @ 11:10:00
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Mia

japp det gjorde vi!!

2008-09-28 @ 18:41:38
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0