Uppdatering

Nu blir det långt mellan gångerna men det är för artt jag inte har haft tid, lust, ork. Pappa Kalle jobbade i Stockholm tre dagar och låg då borta. Tråkigt tyckte vi men som tur var så fick vi en natt gäst här iaf:-) Min kompis Linda kom över på kvällen och vi satt och prata rätt länge så bussarna slutade gå, så då fick hon sova över, skönt tycker jag som hatar och sova själv!! Har väl blivit lite bättre sen Oliwer kom men det är så tråkigt!! Sen är jag ju mörkrädd också å det gör ju inte saken bättre.
Jaja massa plugg har jag som vanligt oxå, ska försöka få ihop min rapport oxå här så småningom men det är liite svårt att plugga när man har barn hemma. Som tur är så är resultat delen och metod delen klar och den är viktigast just nu, ska redovisa den imorgon..puh...
Mamma har varit här och hälsat på oxå, väldans trevligt hade vi!!
Idag är det söndag funderar på att åka å kika på kyrkor idag, de borde ju va öppna eftersom det är söndag:-) Fast gudstjänsten hoppar vi...
Tror jag ska ringa om min brudklänning idag oxå och resonera lite med dem hur det tycker jag ska göra...
Japp det var väl det... Dags och göra lite nytta!!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: nadja

ohh vad kul med bröllopsplanerna thihi

2008-09-21 @ 14:33:12
URL: http://lessoeurs.blogg.se/
Postat av: Sara..

Ohh.. låter spännande med allt som har med bröllopsplaneringar att göra!

2008-09-21 @ 23:29:06
Postat av: whatthefuck

är Du mörkrädd??? men mia då! Hahaha!

2008-09-22 @ 11:30:56
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0