Usch vilket väder...

det är idag!! Men ganska bra ochså för jag lär sitta inne och plugga halva dan, tills jag ska hämta Oliwer. Igår var han och Kalle och badade på fjärranhöjder. Han hade tyckt att det var helt galet kul. Det fanns en ruschkana där som han hade åkt i hela tiden, under vattnet  hamna han men hade kommit upp igen och bara skratta!! Vilken unge!! Själv så skulle jag vara hemma och plugga , men det blev ju typ nada gjort. Jag har aldrig varit där men nu vill jag oxå åka dit, kanske till helgen?

Jag funderar på om jag ska klippa av mig håret när jag ska till frissan på tisdag. Inte allt så det blir jättekort, men en bit, typ lite ovanför axeln. Jag har ju mitt hår iallafall aldrig utsläppt, utan alltid i tofs. Börjar bli trött på att det liksom inte går att göra något med det. Det bara hänger och är tråkigt. Vi funderar på om vi ska ta och gifta oss nästa år och då vill jag ju typ ha långt hår som går att sätta upp, men samtidigt så finns det ju löshår som jag antar att de iaf måste använda. Mitt hår växer ganska snabbt oxå så det hinner kanske växa ut.
Vad tycker ni? Slänger in en bild på hur håret ser ut, det andra kan ni ju försöka blunda över..
 
Dags att plugga..

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Klipp dej inte fööör kort bara ;) Dit hår ser jätte fint ut som det är men jag förstår vad du menar, jag har nästan alltid tofs jag med och det sliter som fan på håret så i mitten där tofsen är är det super risigt på mej. Men jag vågar inte klippa av det, jag är för feg... Lycka till och ha en myspysig dag ;)

2008-09-03 @ 11:11:03
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Anonym

HI hi..

Jag har klippt mig ovanför axlarna Mia! och det är såååå skönt.



Tycker absolut att du ska kapa om du vågar. För, som sagt, håret växer ut väldigt fort.



kram på dig

hälsa hela familjen.



/Sara lindgren som läser här då o då...

2008-09-03 @ 13:01:33
Postat av: Jennica

Jag tycker du ska klippa dig lite i alla fall till typ axellängd, tror det skulle passa dig=)

Men du är fin som du är nu med!

Kramiz Hälsa!!

2008-09-03 @ 14:31:34
Postat av: Tarcha / BabyBooom

Jo det gick jättebra förutom att maskinen var halvtrasig så det hördes mest rassel :S men allt var som det skulle och lite fick vi ju höra :)

Tyvärr så har jag foglossning men fick lite tips och övningar som förhoppningsvis skulle göra det lite lättare.

Annars är allt bra, hur är det med er då? hoppas att allt är bra.

Postat av: Mia

Tack alla för era bra kommentarer! Tror jag oxå har bestämt mig för att klippa av det iaf en bit..

Det är ju inte förräns på tisdag, så jag hinner ändra mig många gånger innan dess.. Men jag lovar att visa resultatet så fort det är gjort!!

Kram

2008-09-03 @ 21:08:14
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag tycker du är jättefin i det långa håret =)

Had de gott, kram

2008-09-03 @ 22:13:11
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Skönt att höra, man vill inte bry sig när folk lägger huvet på sne och säger "men ååå pratar han inte, va e det för fel" ...JA det finns tyvär sånna människor, och man vet att man inte ska ta åt sig för jag känner ju min son och jag vet att han förstår allt även om han inte pratar men det är jobbit ibland.. Ha en finfin kväll ;)

2008-09-03 @ 23:07:50
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Tarcha / BabyBooom

Haha vi hittade den självklart på tradera (vi är traderamänniskor) ny & billig perfekta kombinationen.

Jo det blir väl lugnt nu ett tag men ska börja simma lite smått nu igen får se om det hjälper lr om det gör det värre. Älskar ju inomhusbadet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0