Whisky in da house!!

Jupp, min mamma var ju här för nån dag sen och då hade hon med sig en flaska whisky som vi ska ge till Kalles pappa. Glömsk som jag är så hade jag totalt glömt bort att den där whiskyn stod på golvet i köket bakom en stol. Så igår när jag står och håller på och laga mat så hörs ett KRAS!! Min lille prins har hittat flaskan, lyft den ur påsen och tappat den på golvet.... FAN FAN FAN tänker jag medan jag lyfter upp en unge som är dränkt i whisky, som tur är har han kläder på sig och får på så sätt endas lite glassplitter på byxorna. För övrigt så är det inte så hemskt mkt glas men väldans massa whisky på mitt köksgolv!!! Det luktar för jävligt i mitt kök och om min lilleprins som bara skrattar och värkar tycka att det här är as roligt... han går till och med runt och suger på fingrarna och säger namnamnam, så då måste jag fort ta honom igen och gå och tvätta händerna på honom, denna gång med tvål!!!
Får av han kläderna som stinker värst, städar upp och dammsuger det värsta för att sedan sätta oss och äta medan maten fortfarande är varm. Efter maten är det bara till och börja vädra det stinker fortfarande apa i köket, skurar golvet minst fem gånger i går kväll och Oliwer fick duscha från topp till tå, vad är det man bruka säga??
Det ska börjas i tid eller................

 Oliwers nya punk frilla, med lite hjälp av dammsugaren:-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahaha, vilken liten filur =)

Ättika brukar väl funka för att ta bort stank !!

Göm all sprit, när de väl fått smak på det så......

Ha de gott =)

2008-09-24 @ 12:18:44
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: moster

lilla lur unge.... mosters lills bus troll så söt du är... puss puss i massor älskar dig

2008-09-24 @ 16:19:22
Postat av: Mor-mor

Ja, jag säger då de : )



En sån liten busungeL



Men kaffe ska va bra att få bort lukt med sa Günter.



Kram i massor, vi hörs senare.

2008-09-24 @ 16:43:00
Postat av: Linda

Hahaha vilken bus unge ni har.

Hoppas allt bra annars..

kramizz=)

2008-09-24 @ 17:30:19
Postat av: sanna

oj ... och det som inte luktar gott direkt om det blir massor ... hoppas lukten försvann och tur att inte emilias pojkvän gjorde sig illa ... har glömt att lagt in och skickat bilderna till dig förlåt men fixar det i helgen ... kram

2008-09-25 @ 22:13:51
Postat av: Mia

Sanna: Det är lugnt... Fixa de när du har tid:-) kram

2008-09-26 @ 09:06:20
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0