Fortfarande sjuk...

japp nu har jag fan varit sjuk i över en vecka!!! Gick till skolan i torsdags å va med på ett grupparbete i onsdags men mer än så har det inte blivit.... så jävla typiskt!! Denna helg som skulle bli den roligaste på länge!!! Fan!!! Först kom Linda från Jönköping upp igår och ska vara i Gävle till på söndag, sen skulle jag ha åkt till Uppsala imorgon å träffa de bästa men det har jag oxå blivit tvungen att ställa in, crap!!! Känns inte som en bra idè att sätta sig och dricka massa vin när jag hostar massor och låter som om jag svalt en argsint katt!!!Crap!!!
Jag vill bli frisk nu!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

TREVLIG VALBORG!

2009-04-30 @ 11:27:07
URL: http://babybooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0