Glad påsk...

  till er allihopa! Påsken blir relativt lugn ska ner till Mamma imorgon och äta lite påskmiddag, fast det skulle inte bli en vanlig påskmiddag så vi får se vad det bjuds på.. Men innan vi åker dit så ska vi stanna till hos Kalles bror som fyllde 18 år igår och gratta han lite.. På måndag ska vi eventuellt till pappsen å käka middag men inget riktigt bestämt ännu.. Min examinationsuppgift är klar iaf ska bara läsa igenom den en gång innan jag skickar in den, såååååååå skönt!!!
Näpp nu ska jag gå å glutta på tv:n med mina två prinsar!!
Kram å Godbye!

 mina fina "tussisar" & mosters fina påskpresent som hon fick av Amanda å Ronja som de gjort:)
mammas cooling!!


Kommentarer
Postat av: Mor-Mor

Å, herre gud va "tuff" han är lille prinsen, toppen bra foton.

Längtar efter imorgon, att få krama prinsen.



Massor av påsk pussar från mor-mor.

2009-04-09 @ 21:18:26
Postat av: Lotta

Vilken liten tuffing =)

Glad Påsk på dig !

2009-04-11 @ 01:21:09
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: Madde

Men åhhh lill prinsen,så söt å tuff man kan vara då.... hihihihi. Å fortfarande lik pappa ser jag =) Kram på er

2009-04-14 @ 20:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0