Inbjudan

Så då var inbjudningarna till bröllopet skickade och jag tror att de har kommit fram till alla nu... skönt att ha det överstökat oxå. De blev supersnygga, tack snälla snälla Emelie!!!
Idag är vi lite sjuk här hemma eller Oliwer han är jätteförkyld å hostar som bara den... Ska försöka bli bättre med uppdateringar här men jag har sjukt mkt att tänka på just nu så därför blir det mer och mer sällan... ska försöka bättra mig! Var på info möte om Au3 igår ( sista terminen ) om att skriva examensarbete eller vilken instution vi ska välja att skriva för, tyvärr blev jag väl inte så mkt klokare av det... Har ingen aning om vad jag vill skriva om men vet att jag vill skriva för P- instutionen men inte om jag ska välja didaktik eller pedagogik. Jag tror det lutar åt didaktik efter att ha pratat med mina vänner Malin å Linda som skrev för didaktik förra året och tyckte det var super där. Satidigt så känner jag att jag kanske vill skriva om nått inom specialpedagogiken och då lär det ju bli pedagogik eller?? Hmm har en del och fundera på till den 15 april då jag måste ha bestämt mig....

Våra inbjudningar!!
  
Tyget som ska bli tärnklänningar

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh vad fina dom blev, det närmar sig med stormsteg :)

2009-04-03 @ 09:50:40
URL: http://babybooom.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja man blir lite pissed off när det är sånthär strul, blev lovad sängen förra måndagen så jag hoppas att dom drar av en redig bit av priset. HUr känns det då? Pirr imagen när du tänker på det?

2009-04-03 @ 10:47:55
URL: http://babybooom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Otroligt fina inbjudningskort !

Hoppas Oliwer blir kry snart.

Kram på dig =)

2009-04-03 @ 21:27:09
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: Gina

Hallå, jaa du, skolan är alltid förvirrande tycker jag innan man har kommit in i det! Man lär väl bestämma sig snart, blev ju ännu värre när du sa att de tyckte de va så bra på didaktiken!?



Gud vilka fina inbjudningskort...blir lite avundsjuk på bröllopet. Jag vill också! Men jag ser även att det är mycket att tänka på. Både sugen O rädd! =)



Men ha det så bra O ta hand om sjuklingen, så ska jag ta hand om min sjuka, förskoleåldern, ja säger då det! Kram

2009-04-05 @ 12:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0