Var tog det fina vårvädret vägen??

Det är ju hur grått som helst ute... Åkte till skolan en snabbis idag bara eftersom Oliwer fortfarande är hemma och är sjuk, Kalle fick jobb denna veckan. Som tur var så kunde han åka lite senare idag så jag kunde åka dit och lämna lite papper. Oliwer är som sagt fortfarande sjuk, feber och hostar men idag har han faktiskt ingen feber och hostan har oxå försvunnit så jag håller tummarna för att det är så, och att han kan gå till förskolan imorgon för jag behöver verkligen plugga!!! Har en inlämningsuppgift tills på fredag som jag knappt börjat med, en massa böcker att läsa och börja bestämma mig om vad i hela friden jag vill skriva mitt examensarbete om... men innan dess så ska jag hinna göra läslogg, A- uppsats, åtgärdsprogram mm. och just det jag ska gifta mig oxå så jag har ett bröllop att planera!!! IIIIIIIIIHHHHHHHHH men det ska väl gå, eller det MÅSTE gå!!! Har försökt föra över bilder från kameran till datorn men någonting hände när jag skulle titta på dem, å nu hittar jag dem inte... Måste förklara det för Kalle när han kommer hem, hmm han som redan tycker att jag är oduglig på datorer (mutter, mutter).... Jaja förhoppningsvis så kommer lite bilder inom kort...
 I helgen när det var så fint väder så hittade vi faktiskt tussilago... ett mkt gott vårtecken tycker jag!! Nu hör jag att Oliwer vaknat så plikten kallar!!!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0