Första dagen!

Idag var första dagen i skolan efter ledigheten. Idag påbörjar jag sista terminen, sedan i december så kommer jag förhoppningsvis ha min lärarexamen, hur jäkla sjukt är inte det då?? Det var ju en hel del att ta in idag men det ger väl sig så småningom. Det var även Oliwers första dag på förskolan igen efter sommaruppehållet, och det gick hur bra som helst. Han vinkade till pappa i morse som egentligen hade förväntat sig att stanna kvar, men som snopet fick traska hem:) För övrigt så pratar han en hel massa nu, det dyker upp nya ord varje dag och han blir jättefrustrerad om han inte får fram det han vill. Japp en envis liten unge är han allt!
Helgen har vi spenderat i Febro då Kalles pappa tog en tur till Åre så fick vi vara husvakt. Vi passade då på att träffa mamma och syster och ta en sväng ner på badet. Åkte även till pappa och träffade Fia, Stefan och lilla Ellen. Jätteskön helg med massa avkoppling. Kollade film i fredags med Joel, tror den hette "Hangover" hahaha den var faktiskt kul, kan jag rekomendera.
Nu har jag nästan fått igenom namnbytet överallt oxå, bara swedbank som krånglat lite men snart är nog det också löst:) Många har frågat om jag inte känner att jag har tappat min identitet genom att byta efternamn, men varför skulle jag det?? Jag är ju fortfarande jag, nä jag tycker inte att det känns ett dugg konstigt.

Måste ladda över bilderna från kameran så ni får se lite av vår underbara semester!!
Ha en fortsatt bra dag!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

det kommer vara skitjobbigt i höst med allt som rör uppsatsen MEN det är sååå sjukt mkt värt allt slit när du står där sen i december å är färdigutbildad lärare! å du kommer klara den här terminen du har framför dig galant! kämpa på vännen å kom ihåg, allt blir inte större än man gör det, ta en sak i taget så ska du se att det faktiskt inte är riktigt så där jobbigt som det kan kännas när man är uppe i det! jag talar av erfarenhet haha :) på ett sätt va det lätt den jobbigaste terminen, men på ett sätt så va det inte så hemskt.. det blir helt klart vad man gör det till!



Många många kramar! <3

2009-08-15 @ 19:53:11
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0