Jag har blivit moster igen!!!!

Jaaaa ååå han är såååå söööt!!!! I onsdags den 26/8 - 09 föddes lilla ROBIN kl. 09.50!!!!!!!!

Mathias ringde mig kl. halv åtta på morgonen å frågade om jag kunde komma ner och ta hand om tjejerna för de var tvugna att åka till förlossningen=0. 4 veckor tidigt så det var inget jag räknade med , så det var bara att ringa praktiken och säga att jag inte skulle komma, å sen for jag och Oliwer ner. De hade skjutsat R &A till min mormor så vi åkte dit. KL. 11 ringde mamma som av en slump var inne samtidigt på sjukhuset och berättade att de hade fått en son! Fatta snabbt det hade gått! De hade kommit in till förlossningen ca 9.00 och 9.50 är han allltså född=0
I fredags fick de iaf komma hem och då fick jag träffa honom, han var såååå söööööt och jättesnäll sov typ hela tiden så när det var dags för mat så fick vi försöka väcka han:D Längtar redan tills vi ses igen mosters lilla älskling! 



Kommentarer
Postat av: Mor-mor

Å, va bra dessa foton är!!!

Kram imassor till er alla tre Fam Dahlqvist

2009-09-06 @ 17:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0