Va fan...

vad jag är dålig på att skriva här!!! Har liksom kommit av mig helt, kan iof bero på att fokus just nu ligger i C-uppsatsen. På måndag börjar två veckors praktik, ska bli kul att få "komma ut" lite i verkliga livet igen.
Här hemma har väl inte hänt något större , varit till Ikea idag och handlat lite tog även en tur runt på köpis och fick med oss vinterkängor till Oliwer, så nu fattas bara en mössa!
Imorgon åker vi ner till Kalles pappa och stannar till söndag. Jag och Kalle hyrde slamdog millionere igår och den var verkligen superbra, den rekomenderas starkt!
 
Oliwer pratar på som aldrig förr och varje dag kommer något nytt ord. Han är i en himla rolig ålder just nu tycker jag, men han har även visat på att han är fruktansvärt envis, så där gäller det att vi är starka..

Dags att laga lite mat! Ikväll ska jag försöka orka lägga över bilderna....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0