2:advent

Längesedan jag skrev här igen nu.. men förklaringen ligger i examensarbetet som för övrigt handlar om Alternativ Kommunikation. Vi sitter mned det hela dagarna så när jag väl kommer hem på kvällen så är jag inte särskilt intresserad av att sätta mig och skriva något. Det har gått riktigt bra iaf och var handledare är såå nöjd med oss och vi själva oxå. Det ända som är kvar att göra är att skriva sammanfattning och förord + en famsida och sen ska vi faktiskt skicka in den och bara vänta tills opponeringen. Helllt sjuuukt!!! Jag är snart klar och därmed så har jag en lärarexamen som dessutom kommer att ha titeln fil.kand. i pedagogik hur jävla bra låter inte det då???? OJOJOj känner mig bra stolt faktiskt!

Annars så rullar livet på, igår var vi ner till mamma och baka pepparkakor med syster och alla barnen jättemysigt!! Å efter det gick vi till sporthallen för att se när kusin madde spela bandymatch riktigt trevligt faktiskt! Massa julmys har vi här hemma med julstjärnor, ljusstakar och en paketkalender till Oliwer som är mycket uppskattad kan jag lova! Han är så himla duktig tjatar aldrig om att få öppna fler än ett paket om dagen och han vet precis att han får bara öppna efter maten varje dag, så himla sööt! Härom kvällen när vi satt i soffan och kollade på julkalendern så sa han: "Mamma, va musit" åsså pussa han och krama på mig, lillprinsen min!! Nästan alla julkappar är handlade också så nu väntar vi bara på att det ska bli jul och att tomten ska komma!Ja för honom pratas det mycket om här hemma....

Ska försöka lägga in lite julbilder så snart som möjligt men vi har formaterat om vår dator ( eller rättare sagt Joel) så då måste vi installera in alla program igen men snart så....
Ha en bra söndag alla och mys, myyyys med era nära och kära...

LOVE!

Kommentarer
Postat av: mor-mor

Ja, mitt "lilla" barn du är HUR duktig som helst,

grattis grattis till examen (snart)



Ha det nu sååå bra o var rädda om varann!!!



Kram i massor!!!

2009-12-09 @ 09:10:10
Postat av: Mia

Tack detsamma!! Kram

2009-12-12 @ 17:06:57
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0