Har ju glömt...

att skriva och berätta om min vän Malin. Hon och hennes sambo Morgan fick flytta in i sitt nya hus i Lördags:-D Är sååå glad för deras skull. Direkt efter att hon blev klar  i skolan så fick hon jobb, köpte hus, sålde sin gamla lägenhet ja allt på en och samma gång typ, å allt verkar ha flytit på bra.. Tyvärr innebär det ju också att jag känner mig lite ensam ibland saknar mina två vänner så jäklans mkt emellan varven... Både Linda (som jag iof snart får träffa igen) och Malin.. Till och med så Kalle sa här om dagen att vi måste ju åka å hälsa på så fort de är klara och har gjort sig hemma i nya huset;)

Hoppas allt går bra för er i nya villan och att vi ses snart!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Marita

Tittar bara in o säger hej :) hoppas allt är bra med er , hälsa alla så gör jag samma sak här kramiz

2009-02-25 @ 20:45:44
URL: http://mitan.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi saknar er också, MASSOR!! Morgan har kommit hem från resan nu så vi ska kika lite i kalendern så ringer vi er och bestämmer nått så ni får komma och se huset :) Hoppas du och Linda hade en mysig helg!! Ha det så jättebra så hörs vi snart! Många kramar från oss!

2009-03-08 @ 18:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0