Liite mkt och göra!

Åhhh sitter och försöker plugga men min motivation har totalt försvunnit! På fredag ska en vetenskapligartikel in som jag håller på och läsa just nu, sedan är det hemtenta som iof inte ska vara klar förrän nästa fredag, men vi har ny delkursstart på tis... GAAAAAAAAAhhhhhhhhhh + att jag har VÄRLDENS huvudvärk och känner mig fortfarnade inte bra i förkylningen :( Ska egentligen till skolan imorgon men tror jag blir hemma då, så då måste jag få tag på någon i min grupps e-mail så jag kan skicka sammanfattningen från vår gemensamma gruppuppgift till denna.Usch va jag tycker synd om mig nu!!!!!! Har iaf gjort två frågor klar på tentan, och är halvägs med artikeln...... Dags att fortsätta.....................
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!


Bilden är från då vi var hos Kalles mamma i Kristianstad:)


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha vilken bild :D



ta en sak i taget vännen så ska du se att det kommer gå bra :) jättebra jobbat med hemtentan å artikeln ju!



KRAM!

2009-02-18 @ 16:32:31
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Kalle......:-)

HAhaahahhaha Min lilla häxa.... love kalle

2009-02-18 @ 20:04:14
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Mor-Mor

Ja, som jag alltid sagt Gud va söt du är

min "lilla" flicka.

Du är SÅÅÅÅ duktig med ditt pluggande.

Kram kram

från mamma

2009-02-18 @ 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0