MÅLA

Idag efter att vi kommit hem så fick Oliwer måla! Åhh va han tycker det är roligt!!! Riktigt koncentrerad var han, till en början, fast tillslut hade han färg överallt! Hela håret var fullt i färg så det var bara att ställa in hela honom i duschen, men roligt hade han iaf!!!
Igår var jag ner och gjorde en synundersökning och det visade sig att jag har ett litet brytningsfel + nått annat fel (kommer inte ihåg exakt vad) så jag ska ha glasögon. Snacka om att jag blev paff nät jag satt där i undersökningsrummet och optikern säger att: " Jamen ska vi gå ut och titta efter ett par bågar"?
ÖHH va?? Vad menar du nu?? Ska jag ha glasögon, jag ser ju hur bra som helst!!! Han skrattar då lite och säger att jag ska i första hand ha dessa när jag läser och ser på tv och det är absolut ingwen panik utan jag kan gå hem och tänka på saken om jag vill. Jaaa tack säger jag, det vill jag gärna göra, har inga pengar för ett par glasögon nu heller. Ja ni förstår ju att detta kom väldigt olägligt med alla de utgifter vi kommer att ha framöver vad gäller bröllopet, men vi får försöka lösa detta på någevis!
Efter detta så gick jag iaf hit för att fråga om makeup till bröllopet. Det visade sig att denna tjej var jättetrevlig och väldigt tillmötes gående. Inte så farligt pris heller och när jag frågade lite försiktigt om de brukar kunna komma hem till en på bröllopsdagen och sminka, så visade det sig att vi bodde på typ samma ställe så det var absolut inga problem. Hon fixade även naglar så jag bokade även in detta. Så nu har det problemet löst sig också!Gud så skööönt!!!

Lite bilder från dagens målning kommer här:


Kommentarer
Postat av: Linda

åh så skönt att ha allt det fixat, smidigt att hon bor nära :D



hahaha söt fläck på näsan han har :D ser ut som att han har jättekul!

2009-02-12 @ 17:53:27
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Mor-Mor

Å, va gullig han är!!! En RIKTIG liten konstnär,

du har väl sparat "tavlan"?



Kram i massor ses imorgon.

2009-02-12 @ 22:17:00
Postat av: Lotta själv

Hahaha, vilken liten goding =)

O ännu en sak till fixat inför bröllopet !

Perfekt ju =)

Ha de' jättegott, kramar =)

2009-02-13 @ 00:12:39
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hoppas ni haft en fin dag !

Många alla hjärtans dag kramar =)

2009-02-14 @ 19:04:17
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0