Utelek!

Oliwer har inte varit sig lik sen magsjukan, han vill inte äta och då, ja ni som känner min son vet att då är det något som är fel. Kalle ringde 1177 och fick veta att han antagligen har en liten infektion eller inflammation på stämmbanden och det är därför som han inte vill äta och låter hes. Detta skulle försvinna av sig självt och tills dess så var det helt ok om han åt bara yoghurt( det är nämligen det ända som jag fått i han idag och igår).

Vi har ialla fall varit duktiga och varit ute en stund på förmiddagen idag. Mitt barnasinne kom tillbaks så det blev både snölyktor och snöborgar till Oliwers lite skeptiska förtjusning...
Nä nu väntar sängen och imorgon blir det Uppsala med mamma, känns lite pirrigt på någevis har inte varit där på 5 år tror jag och förrut var jag fan jämt där... Både bra och mindre bra erfarenheter från denna stad men får väl se om det har ändras något på dessa år.. Några av mina gamla bästaste favorit vänner bor där som jag saknar och som jag måste ta mig i kragen och åka å hälsa på framöver!!!!
Nu måste jag till sängen... bye!


Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

hahaha,nämen stackars liten! Han ser då INTE glad ut på det första kortet, hahaha, sötnos!

2009-03-05 @ 22:16:01
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0