Utmaning!

Jga har blivit utmanad av Lisen...

Regler: Bloggaren skriver ner 8 fakta eller (o)vanor man har..... Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg och uppger 8 fakta/(o)vanor den i sin tur har. I slutet av inlägget länkar man så vidare till minst 4 personer som man utmanar.

Okej då ska vi se:

1. Telefonskräck!!! Hatar att prata i telefonen och då speciellt med försäljare eller liknande... Hör oftast aldrig vad de säger + att jag nästan alltid lyckas tacka ja till nått erbjudande som jag sedan när jag lagt på luren kommer på att jag absolut inte vill ha!!!!Därför svarar jag nästan aldrig på skyddat eller doltnummer!

2. Alltid stressad på morgonen, det spelar ingen roll när vi går upp så blir det iaf stress de sista minuterna! Men jag lyckas alltid på nått underligt sätt komma i tid till skolan??!!

3. Otroligt mörkrädd!

4. Hatar småkryp dock inte spindlar som jag tycker är mkt trevliga!

5. Samlade på spindlar när jag var yngre....

6. har en förmåga att skjuta upp saker och ting..
 
7. är mkt kvällstrött och

8. somnar nästa alltid till film...

Så där ja.. där har ni lite fakta om mig!

Jag utmanar dessa 4:

Ehlina - syster som har en låst blogg
Jessica - en mamma som bloggar om sitt liv
Ingela - tvillingsyster med Jessica och även hon mamma
Linda - bästaste Linda som har flyttat till Jönköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0