vilken härlig dag!

Idag har jag och Oliwer varit ute nästan hela dagen! Först var vi ute på förmiddagen och skottade och gjorde snökakor. Jag fick för mig att jag skulle skotta bort snön på vår gata och den lilla gången till tvättstugan eftersom det (nästan) aldrig kommer någon plogbil. Jag gjorde då detta, sedan när vi kommit in och sitter och äter lunch så vad f.n tror ni jag ser, jo inte en plogbilar utan två!!!! Dessutom så kom det en gubbe i ngn. fastighetsbil och skottade utanför tvättstugan!!! Jajja förhoppningsvis så gjorde jag väl den gubben gla iallafall då!
Nu på eftermiddagen efter Oliwer sovit så tog vi en promenad med pulkan till affären, lyckades till och med få med mig Kalle ut:-) När vi kom hem fick han gå in och laga middag medan jag och Oliwer var ute en stund. Maten som Kalle gjorde idag hittatde jag här fast vi hade hemlagat potatismos runt, såååå gott!!!! Kan verkligen rekomenderas!!!

Nu blir det lite mera lek sedan dags för delfinal i melodifestivalen!

Tyvärr hade jag ingen kamera med mig ut idag, så det får bli en annan bild!
 Här är en bild på Oliwer och hans tjej Emilia!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, du fick ju lite motion med all skottning i alla fall =) Fast det var i onödan den här gången då !

Så härligt med lek i snön =)

Kram på dig !!

Vad tyckte du om melodifestivalen då ?

2009-02-07 @ 22:07:27
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: tekirch.blogg.se

Trevlig helg! ♥

2009-02-07 @ 22:18:41
URL: http://tekirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0