Helg i Kristianstad!

Vilken underbar helg vi haft I Kristianstad. Flygresan ner gick jättebra förrutom att jag fick så j..la ont i mitt öra, trodde att det skulle sprängas! Farmor mötte oss på flygplatsen i fredags och sen har det varit full fart tills det var dags att åka hem igår. I lördags fick jag mitt hår fixat av Kalles bror, min frisör som hade tänkt slinga det ljust men eftersom det skiftade i grönt så valde han istället och göra det guldfärgat, supersnyggt det med. Bröllopsfrisyren fixade vi (eller han) hemma hos Kalles mamma efter att vi hade ätit en helt fantastiskt god måltid tillsammans. Det blev super superbra. Vi var helt överens om hur den skulle vara och hade samma ideèr fast vi inte talats vid innan. Han gjorde den inte helt klar utan bara ett litet smakprov om hur det kunde komma att se ut, fast jag tyckte att det såg ut som en färdig frisyr.

Oliwer har stormtrivits och sprungit runt och lekt med katten och hunden. Katten hade sina gömmor där hemma så ibland kunde vi hitta både katt och barn under sängen eller i duschen som var kattens absoluta favorit gömmor:-)

Tyvärr har vi allihopa blivit lite förkylda men jag hoppas att det bara är tillfälligt och inget långdraget. Dags att återgå till rapportskrivande, den ska in i dag men som tur är så har jag inte så fruktansvärt mycket kvar att göra. Hoppas eran helg varit bra!
Lägger in lite bilder från helgen
Kram på er!
 I flygplanet
 Farmor sjunger för OLiwer och han lyssnar uppmärksammat!
Oliwer med katten lillebror.å här med hunden Tommy
Hårfix!

  Tittut!

Kommentarer
Postat av: kalle SAMBO:-)

Ja Oliwer stormtrivdes verkligen med hunden och katten.......... Rekomenderar alla att flyga innrikes helt perfekt!!! Fred och kärlek/kalle

2009-01-12 @ 11:42:43
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Ehlina

hej låter som en kanon helg...;) kommer bli kanon fin i håret de kan jag lova..... ha de bäst tills vi ses å pussa oliwer

2009-01-12 @ 15:29:42
URL: http://busigmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

åååh va fin du kommer bli i håret, håller med om att det såg ut som en färdig frisyr redan nu.. tänk så fint det kommer vara sen då! oj oj oj! :D



allt gick jättebra idag på första inskolningsdagen :) jättesöta barn å snälla föräldrar.. kommer nog bli bra!



Kram!

2009-01-12 @ 16:23:04
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilka fina kort och du är jätte fin i håret..

kram

2009-01-12 @ 23:12:02
URL: http://nickejossan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Skönt att resan gick bra =)

Så tjusig du blev i håret, kommer bli kanon till bröllopet =)Ha de jättegott, kramis =)

2009-01-13 @ 01:13:20
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0