Imorgon flyger vi!!

Imorgon ska Oliwer ut och flyga flygplan för första gången å jag är supernervös! Jag gillar inte alls att flyga,  tror det beror på att jag inte har någon kontroll på situationen och det gillar jag INTE!!! Men det ska väl gå bra får försöka tänka på nått anntat kanske, eller nån som har något tips mot flygsjuka??

Annars så har jag varit i skolan idag och fått svar på lite frågor angående min j.vla rapport som jag ska skriva eller håller på och skriver. Blä vad det är tråkigt nu!

Vi har även varit till faster i Björklinge och träffat bästaste "kussarna":-) Fick då tyvärr veta att Jennica och Olle inte kunde komma på vårt bröllop de är just precis då i USA , men vi får försöka träffas ändå utan bröllop men lite tråkigt var det allt. Supergod smörgås tårta fick vi och Oliwer fick julklapp ( en brio hund ) som han drar runt här hemma nu:-)

Nä nu ska jag gå upp och packa ner min brudslöja och tiara så min braiga frisör kan knåpa ihop en bröllopsfrisyr till mig på lördag!!! Hörs i Kristianstad min käre Karl har ju skaffat en bärbar till oss så nu kan jag blogga fast jag är borta! Love it!
Puss å Kram

Lite bilder från Björklinge:
     

Kommentarer
Postat av: kalle

Nice älskling..... Snart står vi vid altaret.....:-)

2009-01-08 @ 20:14:00
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: kalle

Nice älskling..... Snart står vi vid altaret...:-)

2009-01-08 @ 20:17:12
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till! kommer gå så bra så! jag ska hålla tummarna :D härligt med en bärbar dator! det är smidigt hihi :)



så fina bilder på er gumman! han är så söt oliwer :)



KRAM!

2009-01-08 @ 22:20:57
Postat av: Linda

jag glömde ju skriva namn! :O haha herregud, ja det va iaf jag som skrev det förra :)

2009-01-08 @ 22:22:08
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad spännande att prova bröllopsfrisyrer =)

Jo det ska bli skönt när morgondagen är avklarad.



Hoppas att flygturen går bra, spännande för Oliwer med kan jag tänka !!

Ha de gott o kram på dig =)

2009-01-08 @ 23:15:12
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0