Knutfirande ikväll!

Nu har det blivit lördag och ikväll är det då dags för knutfirande! Spännande!! Annars i veckan så har jag varit på min praktik , jag var borta 5 dagar och kände att jag ville ta igen lite dagar.Jätteskönt att få vara där och inte ha några specifika uppgifter.
Sitter just nu hemma hos mamma kom ner hit igår och åker hem ikväll efter knut, så igår hade vi en supermysig kväll med mormor och även syster med alla barnen kom.
Var även en sväng till Helena med en säck och en kasse med kläder och skor till de hämlösa. Blev kvar där hela eftermiddagen, och Oliwer hittade en ny kompis;) Mycket trevligt !

Nu ska vi snart till farfar ska bli bjuda på lunch där, mums!

Kommentarer
Postat av: Tarcha

vet ni vilka tider det är i österby för knutfirandet?

2009-01-17 @ 12:55:33
URL: http://tarcha.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack för senast ... så kul !! Stor kram på er

2009-01-18 @ 14:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0