Lovely

Vi hade kursavslut idag, lovely + att jag blev klar  i tid med min rapport så den lämnade jag in igår och även en pappaerskopia idag:-D Börjar se ett ljus i denna tunnnel två terminer kvar sen e jag klaaar!!!
Oliwer hade haft julgransplundring på förskolan idag och käkat massa godis och glass:-)

Idag är det knutmassofirande och det innebar förr i tiden när en annan var liten ( låter som jag e hundra år ) så klädde man ut sig och gick å tigde godis, men jag tror den traditionen har dött ut, lite små trist tycker jag. Tror det bara är i Gimo och Österbybruk som detta firas fortfarande. Tyvärr har de i Österby lagt det på lördag fast den riktiga knutdagen är idag, men lite tur för oss för vi ska neråt i helgen så då kan vi åka å se på alla knutgubbar!! Undrans om jag ska ta och hitta på nått till Oliwer?? Någon som har något förslag på vad jag kan klä ut han som??
Tror jag ska gå å klura lite på det!
Vi hörs!
Här kan ni läsa mer! www.knutmasso.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaa, knutgubbe... det hade jag glömt... vi ÄR gamla, hahaha!

2009-01-14 @ 21:38:55
Postat av: whatthefuckdotcom

Nejmen... jag råka va anonymis, sorry ;)

2009-01-14 @ 21:39:21
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: Tarcha

Ja det känns som om den kan komma närsomhelst så man vill ju inte planera nått alls, man vill ju hålla sig hemma så att allt inte sätter igång bland massa folk :P Vi får se när den behagar att komma ut, skulle slänga iväg ett sms till whatthefuck när det starta så om jag inte klarar av att skriva ut det själv så lär nog hon posta det på sin blogg när jag åker in till BB :P

2009-01-15 @ 23:27:07
URL: http://tarcha.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hehe, vad roligt.. =)

Vi behövde ny dator, så vi köpte oss en varsin jag och sambon S

2009-01-16 @ 13:29:48
URL: http://floppfia.blogg.se/
Postat av: sanna

ja du är gammal =) haha hade inte ens hört talas om knutgubbe =)



tid att ses snart ??? kram kram

2009-01-16 @ 23:54:01
Postat av: Mia

Sanna: Jaaaaa vi måste absolut ses snart!!!!

2009-01-19 @ 09:33:36
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0