sjuuk


I lördags var vi till Sandviken för att träffa våra vänner Sanna, Micke och Emilia. För övrigt en mycket trevlig dag förutom att jag fick för mig att jag hade blivit matförgiftad. Magen kändes nämligen stor som en ballong och värkte som aldrig förr. Fick senare under dagen även ont i hela kroppen så jag befarade att jag började få en influensa. När vi senare kom hem på kvällen så fick jag världens frossa och låg med tre tjocka filtar på mig i soffan. Trodde då att influensan hade bitit tag i min kropp men ack så fel jag hade! Bara ca fem minuter senare inser jag att jag i panik är på väg mot toaletten för att sedan sitta böjd över denna och verkligen spy galla!! Fy farao för magsjuka, finns ingen annan mindre åkomma som är så fruktansvärt obehaglig! Du har ingen som helst kontroll över situationen utan helt utlämnad åt detta rena helvete...
Igår kväll blev det Kalles tur men än så länge har Oliwer klarat sig, hoppas han slipper! Känner mig helt matt fortfarande så mer än så här blir det inte idag!
Hoppas ni andra klarat er ifrån detta!


Kommentarer
Postat av: Linda

åh fyyy stackars er! hoppas ni kryar på er å att oliwer slipper få det! kram kram!

2009-01-26 @ 19:56:48
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Tarcha

Nej den trivs tydligen därinne:P Jag gick igenom mitt i december jag, inte kul:(

2009-01-27 @ 09:35:27
URL: http://tarcha.blogg.se/
Postat av: Lotta

Fy så hemskt !! Magsjuka är väl bland det värsta man kan ha =O

Kramar !!

2009-01-27 @ 21:40:11
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0