Undrans...

vad som tagit åt min familj, helt plötsligt har de fått för sig att sluta röka allihopa=0 Kan det va så att det har vänt på paketen och sett att det står: RÖKNING DÖDAR =0 Jag har faktiskt ingen aning men det är ju otroligt bra! Då slipper jag konflikterna med Amanda (3år) när jag säger att rökning är farligt och hon svarar:
 " Nää inte om man jöker utomhus" ehh tror det kan vara dags att fimpa då va;)

Annars så har jag varit på ett powerafropass ikväll och det var sjukt skönt, och så jäkla roligt!!!
Specialpedagogik kursen verkar super, känner att jag verkligen gjorde ett bra val där, då vi idag har diskuterat om hur lite kunskap som faktiskt finns både i förskolan och i skolan om detta. Dessutom så kommer vi alla som arbetar med barn att någongång komma i kontakt med barn i behov av särskilt stöd och då känns det superbra att veta vilka "verktyg" jag kan plocka fram. Jag tror att alla barn mår bra av att vi pedagoger har ett specialpedagogiskt tänk, tror att det underlättar för alla barn vi kommer möta.

Imorgon ska jag iväg tidigt till skolan och se om jag kan sätta mig och läsa ur referensexböckerna, för tyvärr så har de en viss förmåga att försvinna! Wish me luck!!!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul att du hittat en utbildning som passar dig o att du tycker det är intressant =)

Själv vet jag fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir stor =O

Kram på dig =)

2009-01-23 @ 01:22:21
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0