Uppdate

Jag har varit nere hos syster sedan nyårsdagen så det har inte blivit något skrivet p.g.a det, så här kommer en lite uppdate:

Nyårsafton firades här hemma. Fia m. familj kom upp redan på förmiddagen så Kalle och Stefan kunde åka och inhandla maten som de sedan skulle laga. Jag och Fia passade då på att ta en promenad och söva våra barn i vagnen. Nyårs middagen bestod av. Förrätt: Chibata bröd med advokadröra och marinerade tigerräkor. Huvudrätt: Asiatisk kycklingwook med ris. Sååå jä.la gott va alltihop. Efter maten blev det lite slapp i soffan för att sedan börja spela "med andra ord"  som är as kul! Blev en hel del invecklade förklaringar och massa skratt:-)
På tolvslaget gick vi ut och skålade i lite asti och sköt lite raketer + att Kalle kunde ju inte låta bli att smälla av en tändhatt som han hade hemma sen han jobbat som sprängare. Blev en ordentlig smäll som fick avsluta år 2008.

Nyårsdagen började jag och Fia med en promenad på nästan 1 timme och sedan for de hem. Kalle skulle även han iväg på en liten resa med en polers upp till Järvsö så då beslöt jag lite snabbt att jag och Oliwer kunde dra ner till syster under dessa dagar. Där har vi lekt, promenerat, fikat, ätit, pratat och jag har inte kommit i säng förräns kl 00.30 om kvällarna och det är nuförtiden ovanligt för att vara mig!! Har med andra ord haft ett par helt underbara dagar och jag hoppas 2009 kommer fortsätta på samma sätt!

Lite bilder från nyår:
              Oliwer vaknade efter att vi kommit in och alla hade smällt klart sedan var han vaken till kl. 03 typ!!

Bilder från syster:
  tre mora träskfans!

Peace and Love


Kommentarer
Postat av: kalle

Ja det va ett trevligt nyår...... hoppas alla får mat och husrum 09......

2009-01-05 @ 21:18:45
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0