Vad händer 2009?

Ja, jag satt här och funderade lite över hur 2009 kommer att se ut och jag kom underfund med att det kommer förmodligen bli ett toppen år. Först och främst så kommer vi att flyga ner till Kristianstad redan nu på fredag,där Kalles bror som är frisör kommer att prova ut min bröllopsfrisyr =0, jisses så spännande!! Kalles mamma bor också där så vi kommer att sova där så Oliwer får lite tid med farmor:-) Det ser vi mkt framemot.

Senare så ska jag göra en liten resa ner till min bästste Linda som flyttade ner till Jönköping här i julas och som jag saknar en väldans massa redan:-(.

I sommar händer väl ändå det största då vårt bröllop kommer hållas läs mer här. 

Sedan kommer något som även det är ganska stort och det är att jag kommer att ta min lärarexamen i december!!! Fatta att jag har bara två fjuttiga terminer kvar, sen kommer jag att få komma ut och jobba igen med det som jag verkligen älskar och trivs allra bäst med. Jag har även lärt mig otroligt mycket på dessa år som jag innan inte tänkt att jag skulle behöva. Tänk att jag snart kommer få vara med och lägga de första grundstenarna i några barns liv. Lära de det allra första grunderna i livet. ÅÅ vad jag längtar! Jag vill bara ut och prova alla nya upplevelser och allt nytt som jag fått lära mig. Men först ska jag ta mig igenom dessa två terminer alltså och den första kursen är specialpedagogik som jag tror kan ge mig det som jag känner att det fattas lite av. Efter det är det sista terminen och då är det den avslutande C- uppsatsen som kommer ta all min tid men jag ska fan klara den!

Det blev en hel del saker att se framemot och säkerligen så kommer det fler saker som kommer att förgylla detta år. Tråkigheter kommer säkert oxå men vi kan väl hoppas att de inte är så dramatiska!

Hoppas ni andra där ute oxå har bra saker att blicka framåt åt detta år.

Peace and Love!!!!

 Tänk vad tiden går fort!! Här är Oliwer nyfödd, jag har precis kommit ner på neonatal!!! MIn prins!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du har mycket att se fram emot, härligt =)

Vilken jättefin bild på dig o nyfödda Oliwer, gu så gott =)

Kram på dig =)

2009-01-06 @ 22:59:36
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Linda

ååh det ska bli så kul när du kommer ner hit! :D



Ni verkar ha haft det väldigt bra ni med nu över jul å nyår, jättefina bilder! speciellt på oliwer som mumsar godis ;) hahaha lilla busen! tänk att han varit så där liten som på bilden här ovanför :O gullet!



kämpa på med skolan nu, jag vet att du kommer klara det! det är så värt det sen när man står där i december å är klar :)



saknar dig oxå min underbara vän! jag invigde din fina fina lykta härom kvällen, blev jättefint :) mamma tyckte oxå den va fin, hon blev nog allt lite avis på mig som hade fått den hihi :) massa massa kramar!!! <3

2009-01-07 @ 22:18:22
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Sanna och Millan

oj där var oliwer liten =) det var ett tag sen det där var =) ... vi måste ses snart !!! kan inte ni höra av er när ni kommer hem ??? kram kram

2009-01-11 @ 22:39:27
Postat av: Anonym

oj där var oliwer liten =) det var ett tag sen det där var =) ... vi måste ses snart !!! kan inte ni höra av er när ni kommer hem ??? kram kram

2009-01-11 @ 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0