Bad på Furuvik!

I tisdags ( tror jag att det var) som vi var iväg till Furuvik för lite bad och besök i parken. Vi har nämligen av vår hyresgästförening fått köpa säsongskort för 100kr!!!! Fatta billigt då inträdet kostar 160!!!!!!!!!!!!!!! Så nu är det bara att passa på. Försata dagen vi var där så badade vi massor först tills det var dags för OLiwer att sova middag då traskade jag och Kalle ner till Furuviks brygga och avnjöt en helt fantastisk måltid därnere. När sedan Oliwer vaknade igen fortsatte vi runt i parken, först till alla djur och sedan en sväng på nöjesfältet oxå. När vi sedan var på väg hem så kom vi på att vi skulle köpa med oss mat och åka till ett ställe som heter Vårvik och äta vår middag där. Sagt och gjort det blev grillad kycklingfilè med potatissallad. Efter maten så var ju jag och Oliwer bara tvugna att ta ett sita kvällsdopp också men det blev ett kort dopp för det hade hunnit bli ganska kallt i vattnet tyckte jag., men helt otroligt lyckad dag.

Igår hade vi besök utav familjen Mattsson/Brunn och utav min pappa och Barbro, de kom för att gratta OLiwer.
 
Idag har vi varit till Furuvik och badat igen men denna gången blev det endast bad! Imorgon åker vi ner till mamma en sväng och på lördag till Kalles pappa och även en sväng till min pappa.
Kram







ÅHHHHHHHH va jag älskar sommaren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0