Helg i Örbyhus och Tierp

Helgen har vi spenderat först hemma hos mamma, där det blev lite bad på fredagen med kusinerna. I går åkte vi till Kalles pappa, åkte ner på Tierp och köpte saker att grilla senare på kvällen. OLiwer lekte hela eftermiddagen med sina farbröder på studsmatta och på åkgräsklipparen. Sov över där och sedan idag åkte jag och Oliwer hem till pappa och Barbro medan Kalle var kvar och slipade på huset. Där var lilla Ellen eller "Elle" som Oliwer säger och "Mosa" till morfar:) Blev ett dopp i poolen för Kalle och Oliwer oxå en annan stanna på land då jag tyckte det var en smula kallt i luften. Grillade även med dem innan det var dags att bege sig hemmåt igen. Planer för morgondagen har vi inte, får väl se vad vädret blir!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Nej tyvärr så har jag inte telefonnr längre men jag grattade henne genom mamma hennes, har vetat sedan december att hon väntade barn men skulle hålla tyst så när jag såg det på webbisar blev jag superglad :D hon kommer verkligen bli den bästa mamman & så sjukt sött lillan var då sen.

2009-07-06 @ 10:46:38
URL: http://babybooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0