Imorgon!

Usch va jag är dålig på att uppdatera, men det är faktiskt sommar, fast det kanske inte ser så ut å då vill jag göra massa andra saker. Igår så var vi t.ex till junibacken, jag, Oliwer, syster och barnen + mamma. Vi hade en helt otroligt rolig dag, man njuter verkligen av att se sitt barn springa runt och leka och upptäcka alla nya saker och figurer som finns där. Ja, hans idol pippi fick han ju se oxå och förstå lyckan när han fick leka i pippis hus:)
Imorgon blir det en upp och ner dag. Den kommer att börja tungt då jag och Kalle ska iväg på begravning i Uppsala, efter den bilar vi ner till Göteborg, mamma och Oliwer tar tåget in till Uppsala så utgår vi därifrån. Vi ska ner till mammas särbo Günter och bo där tills på onsdag tror jag och då bär färden av neråt till Kristianstad eller Malmö vi ska till Kalles bror Fredrick men vet inte vart han kommer hålla hus, Kalle har koll på det iaf:). Vi ska hursomhelst inte komma dit förräns på fredag så vart vi hamnar från Onsdag till fredag vet vi inte ännu men vi tänker inte planera in något heller utan vi får se vart vi hamnar. Lite spänning ska det allt va tycker jag:) Datorn kommer finnas med så förhoppningsvis kommer jag att uppdatera er om vad som händer på vår tripp:)

Go natt alla mina kära vänner, and live your life like is no tomorrow!!
Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så härligt att åka iväg o inte riktigt veta hur det slutar =)

Ha de'så jätteskoj !!

Kraaaam !

2009-07-27 @ 00:59:19
URL: http://lisenj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0