Regn å massa mygg!

I fredags så blev det en färd till frisören där mitt hår blev kort, riktigt kort har nog aldrig haft så här kort förut:) jätteskönt, men ovant. Vi stannade sedan hos mamma till söndag eftesom min farmor fyllde år och jag ville följa med å gratta henne. I lördags så skulle vi försöka vara ute lite men tyvärr blev myggen till en plåga har inte sett så mkt mygg nånsin tror jag, här i Gävle har vi knappt några mygg. På eftermiddagen trotsade vi myggen och drog till Uddnäs för lite picknick och lek men blev inte alltför länge, hann fika iaf:)
Nu är vi hemma igen och hoppas vår nya tvättmaskin kommer idag (vår gamla gick sönder dagen innan bröllopet) har högvis med tvätt som väntar på att bli tvättad...
Kram
Före bild, fast här har mamma redan klippt en halv decimeter:)

 Efter

Piknick på Uddnäs:)


Kommentarer
Postat av: Petra

jättefin frisyr

2009-07-13 @ 15:24:23
URL: http://babybooom.blogg.se/
Postat av: Linda

åååh så fint håret blev! du passar jättebra i det! :D

2009-07-13 @ 16:30:37
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Mor-mor

Ja, du passar otroligt bra i den nya frisyren.

Tänk va bra hjälp jag hade när jag rensade ute i helgen.

Tack, tack mina underbara barn o barn-barn,

även tack till mina "mågar" som fixade middagen i lördags.

2009-07-13 @ 17:08:50
Postat av: Malin

Blev supersnyggt ju!! :D Kram!

2009-07-13 @ 18:02:25
Postat av: Lotta

Blev ju jättefint =)

Fy för myggen, men ni verkar ha haft det trevligt ändå !!

Kram på dig !!

2009-07-14 @ 00:56:39
URL: http://lisenj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0