Helg!

Helgen har vi spenderat hos syster. Idag blev det även en sväng till pappsen. Nu blir det film med morötter och dipp kan kanske slinka ner ett chips oxå men måste ju försöka hålla mig då jag faktiskt snart ska stå brud, vore ju lite förarligt om jag inte skulle komma i klänningen på min stora dag! Men lite så här på helgen tycker jag faktiskt att jag kan fuska lite, tror inte det gör nått...
Veckan som gått då, ja hmm kursavslut i specialpedagogiken gick bra på opponeringen,inte så mycket ändringar alls faktiskt, så vi blev så nöjda så!! Vi funderar även på att "bygga ut" denna uppsats nästa termin till en c-uppsats känns som om vi har lite av jobbet redan klart då + att vi verkligen tyckte om att skriva denna uppsats. We are a good team. Vi har även en del planer redan nu på hur vi skulle kunna utveckla den, så det känns superskönt att från inte ha någon idè alls till att ha relativt bra grund inför hösten.
På bröllopsfronten så är det typ fullspäckat schema nästa vecka, måste bli klar med festprogram och i detta då bordsplaceringen. Har även två dagar sommarkurs, en provmakeup + en del andra saker... efter den veckan kommer midsommarveckan och sedan är det bara en vecka kvar!! GAHHH!!! STRESS PANIK eller vad!! ÄHhh va fan det är lugnt, kommer gå hur bra som helst det här, ehe???

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Bika

Hehe stilig bild :) sådär kan man ju känna sig ibland :D

Ja, det var ap-länge sen jag med lyssnade på rasta hunden, men vaknade bara med deras musik på hjärnan. haha, lustigt hur ens minne kan triggas igång ibland..

2009-06-06 @ 21:49:41
URL: http://bika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0