Östhammar

Helgen spendrades i Östhammar med Linda och Malin, hemma hos malin. Jag kom dit på em efter att jag hade lämnat Oliwer hos syster och Kalle hade sin svensexa. Vi gjorde oss iordning och drog till Öregrund. Där bjöd de mig på en helt underbar middag på ett ställe som hette köket. Blev kvar där några timmar med lite prat och dricka för att sedan fortsätta till hummelgrund som låg någon gata bort för fortsatt party. Massa dans och massa folk, hur kul som helst!! Till slut trängde vi in oss massa folk i en bil och drog på efterfest i Östhammar, fast där höll jag mig till vatten då jag skulle upp och köra hem dagen efter ( moget va??) Vi fick sedan för oss att traska hem till malin si så där halv fem på morgonen, i spöregn, försökte ringa taxi men gav upp efter en halvtimma i kö. Malin påstod att hon bodde ganska nära, men på någevis så lyckades vi vilsa bort oss så vår promenad tog en timme med lite omvägar på b.la en camping men tilll slut så kom vi hem iaf ahahaha. Vi hade en helt underbar kväll som jag gärna gör om, fast om några år.... Jag har nämligen kommit underfund med att min kropp inte är gjord för alkohol längre, för det vraket till vad som ska kallas människa som jag blir dagen efter är INTE kul... Men nu har jag haft två helt underbart roliga helger som jag kommer leva länge på så nu får det gärna dröja några år igen!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Så kul du verkar ha haft, det behövs emellanåt =)

Kram på dig !!

2009-06-22 @ 00:26:42
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: A&S

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt Twilight-Relaterad!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥



Bra blogg btw..;)

2009-06-22 @ 00:31:18
URL: http://mouthwatering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0